بالا

تنش در زندان قرچک؛ گارد زندان به بند زنان یورش برد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
تنش در زندان قرچک؛ گارد زندان به بند زنان یورش برد

برخی فعالان حقوق‌ بشر، از یورش ماموران گارد زندان به بند زنان سیاسی محبوس در زندان قرچک خبر می‌دهند.

به گزارش Axar.az، بر اساس رسانه‌ها صبح یکشنبه ۲۳شهریور۱۴۰۴، نیروهای گارد زندان قرچک ورامین متشکل از ماموران زن و مرد، به بند زنان سیاسی هجوم بردند.

گفته شده هدف ماموران از این اقدام، «خارج کردن اجباری زندانیان از اتاق‌ها و انتقال به هواخوری» بوده است، اما زندانیان زن در برابر این اجبار مقاومت کرده‌اند.

یکی از فعالان کارگری و زندانی سیاسی سابق، در یک استوری در حساب «اینستاگرام» خود نوشته است که مقامات زندان، زندانیان سیاسی را به قطع تماس و محدود کردن ملاقات تهدید کرده‌اند.

تاریخ
2025.09.14 / 19:27
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

سنا مسیر اقدام ترامپ علیه ایران را هموار کرد

نتانیاهو: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم

تابستان داغ و خاموشی‌های گسترده؛ بحران برق و آب در شهرهای ایران

بزرگ‌ترین رزمایش بین‌المللی دریایی جهان آغاز شد

روبیو: توقف حمایت ایران از نیروهای نیابتی شرط اصلی تفاهم با آمریکاست

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61