بالا

۷۰ نماینده مجلس خواستار ساخت بمب اتمی شدند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
۷۰ نماینده مجلس خواستار ساخت بمب اتمی شدند

۷۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به روسای قوا و شورای عالی امنیت ملی خواستار آن شدند که با تغییر فتوای پیشین خامنه‌ای، و برای ایجاد «بازدارندگی»، جمهوری اسلامی اقدام به ساخت و نگهداری بمب اتمی کند.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های حکومتی در اینباره خبر دادند.

این نمایندگان نوشتند به‌کارگیری سلاح هسته‌ای مصداق حرمت فتوای رهبری در سال ۱۳۸۹ بوده «اما ساخت و نگهداری به‌عنوان بازدارندگی بحث دیگری است.»

در نامه نمایندگان اشاره شده «مستدعی است ازآنجاکه مصوبات آن شورا با تایید رهبری انقلاب موضوعیت دارد این درخواست در اسرع‌وقت مطرح و نتایج کارشناسی به اطلاع مجلس شورای اسلامی رسانده شود.»

نمایندگان مجلس اشاره کردند: «تغییر موضوع و تفاوت شرایط در فقه امامیه موجب تغییر حکم خواهد شد ضمن اینکه مصلحت حفظ اسلام عزیز که امروز با حفظ نظام جمهوری اسلامی گره‌خورده از واجبات مهمی است که می‌توان حکم حرمت اولیه را به‌عنوان حکم ثانوی تبدیل به‌حکم جواز کند.»

تاریخ
2025.09.22 / 17:11
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61