بالا

سیاری: حملات ما به اسرائیل را سانسور کردند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
سیاری: حملات ما به اسرائیل را سانسور کردند

اگر واقعیات حملات و ضربات جمهوری اسلامی را سانسور نکرده بودند، مردم جهان می‌فهمیدند چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش Axar.az، حبیب‌الله سیاری، معاون ارتش، با اشاره به جنگ ۱۲ روزه با اسرائیل چنین گفت.

سیاری افزود در جنگ ۱۲ روزه، نیروهای پدافند هوایی ارتش و نیروهای موشکی سپاه، «آگاهانه پای سامانه ایستادند» و کشته شدند.

او اضافه کرد: «دشمن می‌دانست اگر بتواند صادرات نفت ما را متوقف کند، می‌تواند اقتصاد کشور را از پا درآورد.»

تاریخ
2025.09.24 / 16:39
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

جام جهانی برای ایران با سه تساوی و یک ناکامی پایان یافت

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61