بالا

آقامیری: در فکر همه دانشمندان ما ساخت بمب اتم بوده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آقامیری: در فکر همه دانشمندان ما ساخت بمب اتم بوده است

ما توان و امکان ساخت بمب را داریم، اما قصدش را نداریم.

به گزارش Axar.az، محمودرضا آقامیری، دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه ۲۳ مهر در گفتگو با جواد موگویی چنین ادعایی مطرح کرد.

او گفت اگر قرار باشد، می‌توانند بمب را به بهترین نحو بسازند.

موگویی از آقامیری می‌پرسد: آیا در جمع خودتان، دانشمندان هسته‌ای، به بمب هسته‌ای فکر می‌کردید؟ آقامیری پاسخ می‌دهد: «مسلما».

او توضیح می‌دهد که نمی‌توان یک دانشجوی هسته‌ای تربیت کرد اما به او نگفت که بمب چگونه ساخته می‌شود. آقامیری تاکید می‌کند: در فکر همه دانشمندان ما ساخت بمب اتم بوده است.

تاریخ
2025.10.16 / 12:56
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61