بالا

وضعیت فعال زندانی که دست به اعتصاب غذا زده بود وخیم شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
وضعیت فعال زندانی که دست به اعتصاب غذا زده بود وخیم شد

آیاز سیف‌خواه، فعال ملی که چند روزی است در زندان اوین تهران دست به اعتصاب غذا زده بود، به دلیل وخامت وضعیتش به درمانگاه زندان منتقل شد.

به گزارش Axar.az، این خبر توسط سازمان‌های حقوق بشری منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، پزشک زندان هشدار داده است که فشار خون او به سطح خطرناکی کاهش یافته و ادامه اعتصاب غذا می‌تواند برای زندگی او خطرناک باشد.

گفتنی است آیاز سیف‌خواه که در فوریه سال گذشته بازداشت شده بود، به اتهام «همکاری با امنیت ملی» و «جاسوسی» به ۹ سال حبس محکوم شده است.

او برای حمایت از طاهر نقوی و وددود اسدی که به دلیل جعلی بودن اتهاماتشان، نقض حقوق و عدم اجازه درمان دست به اعتصاب غذا زده‌اند، نزدیک به یک ماه است به اعتصاب غذا پیوسته است.

تاریخ
2025.11.26 / 16:25
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

سقوط بالگرد در عربستان؛ ۱۴ نفر جان باختند

کاتس: امنیت شمال اسرائیل بدون خلع سلاح حزب‌الله ممکن نیست

والتز: صبر ترامپ ابدی نیست؛ ایران اشتباه نکند

دولت دانمارک ممنوعیت اذان را بار دیگر بررسی می‌کند

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

جهش ۸۰ درصدی قیمت مسکن در ایران؛ بحران معیشتی عمیق‌تر شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61