بالا

صلیب سرخ آلمان: وضعیت غزه در زمستان وخیم‌تر شده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
صلیب سرخ آلمان: وضعیت غزه در زمستان وخیم‌تر شده است

رئیس صلیب سرخ آلمان می‌گوید وضعیت مردم نوار غزه که از قبل بحرانی بوده، اکنون در فصل زمستان بیش از پیش وخیم‌تر شده است.

به گزارش Axar.az، رئیس صلیب سرخ آلمان در گفت‌وگو با روزنامه "راینیشه پست" چنین گفت.

ماه‌های زمستان در کنار وضعیت نامناسب تامین نیازهای اساسی، به‌ویژه برای کودکان، مجروحان و سالمندان فاجعه‌بار بوده و مواد غذایی، دارو، برق و آب به اندازه کافی در دسترس نیست.

رئیس صلیب سرخ آلمان همچنین تاکید کرده است که اگرچه وضعیت پس از برقراری آتش‌بس تا حدی بهبود یافته اما ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه کافی نبوده است.

سازمان پزشکان بدون مرز هم اوضاع غزه را وخیم توصیف می‌کند. طبق داده‌های این نهاد بین‌المللی بسیاری از فلسطینیان بر اثر بیماری‌هایی جان خود را از دست می‌دهند که در شرایط عادی قابل درمان هستند.

تاریخ
2026.01.10 / 23:07
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

حضور سوخو-۲۵های آذربایجان در رزمایش بین‌المللی «عقاب آناتولی ۲۰۲۶»

کاتز: هر دلار ورودی به ایران صرف گروه‌های نیابتی می‌شود

ایران در صدر فهرست کشورهای پرخطر از نظر شکنجه و خشونت حکومتی

آبلاردو د لا اسپریا رئیس‌جمهور کلمبیا شد

حضور بایراموف در کنفرانس بازسازی اوکراین در لهستان

حضور پزشکیان در مراسم سنتی عاشورای تبریز

۵۷ کشتی حامل ۱۱۰۰ دریانورد از تنگه هرمز گذشتند

آلمان سامانه پاتریوت را در ترکیه مستقر کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61