بالا

مقر «بسیج» درهم کوبیده شد - ویدیو

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مقر «بسیج» درهم کوبیده شد - ویدیو

جنگنده‌های اسرائیل و آمریکا مقر نیروهای «بسیج» را در تهران هدف قرار دادند.

به گزارش Axar.az، به ساختمان خسارت جدی وارد شده است. درباره کشته‌ها و زخمی‌ها اطلاعی منتشر نشده است.

گفتنی است که «بسیج» یک سازمان شبه‌نظامی است و تعداد اعضای آن به یک میلیون نفر می‌رسد.

تاریخ
2026.03.09 / 00:35
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61