بالا

عراقچی و لاوروف درباره هرمز گفتگو کردند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
عراقچی و لاوروف درباره هرمز گفتگو کردند

​عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و سرگئی لاوروف، همتای روسی وی، به‌صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

​به گزارش Axar.az، رسانه‌های روسی در این باره اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

​اعلام شده است که وزرا در این تماس تلفنی، وضعیت منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
​لاوروف بار دیگر حملات آمریکا و اسرائیل را محکوم کرد و بر ضرورت پایبندی به اصول اساسی منشور سازمان ملل متحد تأکید نمود. وی همچنین آمادگی روسیه را برای ادامه رایزنی‌ها به‌منظور کاهش تنش در منطقه و بازگرداندن امنیت و ثبات اعلام کرد.

تاریخ
2026.03.28 / 09:18
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

دوم تیر ماه؛ زادروز صمد بهرنگی

اعتراض زندانیان در ۵۷ زندان؛ کارزار نه به اعدام وارد هفته ۱۲۶ شد

ترامپ: پوتین به مذاکره واقعی تن نمی‌دهد؛ زلنسکی باید جسورتر باشد

توقف ورود واکسن اچ‌پی‌وی به برنامه ملی واکسیناسیون ایران

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61