بالا

عراقچی با وزیر خارجه پاکستان گفت‌وگو کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
عراقچی با وزیر خارجه پاکستان گفت‌وگو کرد

گفت‌وگویی تلفنی بین عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، و محمد اسحق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، انجام شد.

به گزارش Axar.az، این خبر توسط خود عباس عراقچی در کانال تلگرامش اعلام شده است.

گفته شده که در جریان این گفت‌وگوی تلفنی که شب شنبه صورت گرفت، آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه مورد تبادل نظر قرار گرفته است.
وزیر امور خارجه پاکستان تلاش‌های دیپلماتیک حسن نیت کشورش برای توقف تجاوز نظامی علیه ایران و بازگرداندن صلح و ثبات در منطقه را تشریح کرده و بر اهمیت ادامه مشورت‌ها برای رسیدن به این هدف تأکید کرده است.
شایان ذکر است که پاکستان واسطه مذاکرات بین آمریکا و ایران است.

تاریخ
2026.04.05 / 15:53
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

سنا مسیر اقدام ترامپ علیه ایران را هموار کرد

نتانیاهو: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم

تابستان داغ و خاموشی‌های گسترده؛ بحران برق و آب در شهرهای ایران

بزرگ‌ترین رزمایش بین‌المللی دریایی جهان آغاز شد

روبیو: توقف حمایت ایران از نیروهای نیابتی شرط اصلی تفاهم با آمریکاست

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61