بالا

مذاکره حساس تهران و واشنگتن، احتمال کنار گذاشتن اورانیوم غنی‌شده

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مذاکره حساس تهران و واشنگتن، احتمال کنار گذاشتن اورانیوم غنی‌شده

ایالات متحده و ایران در حال مذاکره بر سر یک توافق احتمالی هستند. بر اساس این توافق، واشنگتن حدود ۲۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مسدودشده ایران را آزاد خواهد کرد و در مقابل، ایران از ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود صرف‌نظر خواهد کرد.

به گزارش Axar.az، «آکسیوس» این خبر را منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است: در مذاکرات پیشرفت‌هایی حاصل شده، اما اختلافات اصلی از جمله نحوه مدیریت اورانیوم و مدت زمانی که ایران برنامه هسته‌ای خود را متوقف خواهد کرد، همچنان باقی است.

تاریخ
2026.04.17 / 19:18
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

جام جهانی برای ایران با سه تساوی و یک ناکامی پایان یافت

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61