بالا

قالیباف: مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
قالیباف: مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

جمهوری اسلامی ایران مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیرد.

به گزارش Axar.az، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی تازه در شبکه ایکس با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا برای رسیدن به توافقی در زمینه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی و پایان دادن به جنگ چنین گفت.

او نوشت: «ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد.»

قالیباف ادامه داد: «مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.»

آمریکا بنادر ایران را محاصره کرده و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در تازه‌ترین پست خود در فضای مجازی گفته که این محاصره تا دستیابی به توافق صلح ادامه خواهد یافت.

تاریخ
2026.04.21 / 12:02
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

ترامپ: ادامه نقض آتش‌بس می‌تواند به پایان جمهوری اسلامی منجر شود

سنتکام: اهداف جمهوری اسلامی در تنگه هرمز دوباره هدف قرار گرفتند

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61