بالا

ژنرال ایرانی: جنگ با آمریکا ممکن است دوباره آغاز شود

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ژنرال ایرانی: جنگ با آمریکا ممکن است دوباره آغاز شود

در سایه آتش‌بس شکننده موجود میان آمریکا و ایران، احتمال از سرگیری دوباره عملیات نظامی بالاست.

به گزارش Axar.az، این سخنان را محمدجعفر اسدی، نماینده ستاد مرکزی نیروهای مسلح ایران و سرتیپ گفته است.

او افزود آمریکا به هیچ تعهد و توافقی پایبند نیست:
اقدامات و اظهارات مقام‌های آمریکایی عمدتاً برای رسانه‌ها انجام می‌شود. این موضوع از یک سو برای جلوگیری از کاهش قیمت نفت و از سوی دیگر برای خارج شدن خودشان از وضعیت دشواری است که در آن گرفتار شده‌اند. نیروهای مسلح ایران در برابر ماجراجویی‌های احتمالی جدید و محاسبات اشتباه آمریکا در آمادگی کامل قرار دارند.

تاریخ
2026.05.02 / 21:23
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

ترامپ: ادامه نقض آتش‌بس می‌تواند به پایان جمهوری اسلامی منجر شود

سنتکام: اهداف جمهوری اسلامی در تنگه هرمز دوباره هدف قرار گرفتند

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61