بالا

اردن، مصر، پاکستان و کویت وارد رایزنی درباره بحران ایران شدند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اردن، مصر، پاکستان و کویت وارد رایزنی درباره بحران ایران شدند

رایزنی‌های دیپلماتیک مقام‌های منطقه و جهان درباره جنگ علیه جمهوری اسلامی و راه‌های کاهش تنش‌ها ادامه دارد.

به گزارش Axar.az، وزارت خارجه اردن اعلام کرد ایمن الصفدی، وزیر خارجه این کشور، در تماس تلفنی با مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، درباره تحولات خاورمیانه، پایان دادن به تنش‌ها و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی بحران گفت‌وگو کرده است.

همزمان، وزارت خارجه مصر از تماس بدر عبدالعاطی، وزیر خارجه این کشور، با استیو ویتکاف، فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه خبر داد. دو طرف درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات آمریکا و جمهوری اسلامی و پیشنهاد اصلاح‌شده تهران رایزنی کردند. وزیر خارجه مصر بر ضرورت دستیابی به راه‌حل سیاسی و تثبیت آتش‌بس تاکید کرد.
در همین حال، وزیران خارجه پاکستان و کویت نیز در تماس تلفنی درباره تحولات جاری منطقه و پیامدهای گسترده آن گفت‌وگو کرده و بر ادامه هماهنگی‌های دیپلماتیک تاکید کردند.

تاریخ
2026.05.02 / 21:51
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

ونس: خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا به آتش‌بس پایبند نیست

خرازی: برادرم را در بیمارستان ترور کردند

تصاویر جذاب از رزمایش «عقاب قفقاز - ۲۰۲۶» + فیلم

استنرگارد: اوضاع خاورمیانه به شدت ملتهب است

ایران قصد حمله به آذربایجان را داشت، پزشکیان مانع شد

حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان درست یک روز پس از توافق

وقوع انفجارهای پیاپی در تهران

بحرین مدعی شد: ایران دیشب خاک ما را هدف قرار داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61