بالا

گذشت ۷۴ روز از خاموشی اینترنت

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
گذشت ۷۴ روز از خاموشی اینترنت

ساکنان ایران در حالی هفتاد و چهارمین روز بدون دسترسی به اینترنت را سپری می‌کنند که سخنگوی دولت «شرایط امنیتی» و جنگ را توجیه‌کننده این قطعی سراسری می‌داند.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های داخلی در اینباره خبر دادند.

سخنگوی دولت می‌گوید عصبانیت مردم کاملا درست است؛ این در حالی است که موضوع اینترنت طبقاتی با وجود خط‌های سفید و اینترنت پرو بحث برانگیز شده است.

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت ایران روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگارها گفت: «اینترنت حق مردم است؛ عصبانیت مردم کاملا درست است.» او با این حال افزود: «عامل این عصبانیت دشمنانی هستند که باعث می‌شوند فضای امنیتی ما مخدوش شود.»

تاریخ
2026.05.12 / 15:45
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

ونس: خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا به آتش‌بس پایبند نیست

خرازی: برادرم را در بیمارستان ترور کردند

تصاویر جذاب از رزمایش «عقاب قفقاز - ۲۰۲۶» + فیلم

استنرگارد: اوضاع خاورمیانه به شدت ملتهب است

ایران قصد حمله به آذربایجان را داشت، پزشکیان مانع شد

حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان درست یک روز پس از توافق

وقوع انفجارهای پیاپی در تهران

بحرین مدعی شد: ایران دیشب خاک ما را هدف قرار داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61