بالا

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

نتانیاهو برنامه هسته‌ای تهران را «تهدیدی موجودیتی» برای اسرائیل خواند و تاکید کرد که، ایران تا زمانی که من نخست‌وزیر هستم، به سلاح هسته‌ای نخواهد رسید.

به گزارش Axar.az، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، اعلام کرد تا زمانی که در قدرت باشد، اجازه نخواهد داد جمهوری اسلامی ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

او روز چهارشنبه سوم تیر گفت اسرائیل برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، عملیات‌های متعددی را در داخل خاک ایران انجام داده است.

او همچنین در سخنانی خطاب به واشینگتن گفت برای حمله به ایران از دونالد ترامپ اجازه نگرفته و تنها تصمیم خود را به او اطلاع داده است.

نخست‌وزیر اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش به وضعیت لبنان پرداخت و گفت مأموریت اسرائیل در این کشور هنوز پایان نیافته است.

به گفته او، ارتش اسرائیل در جنوب لبنان یک «کمربند امنیتی حائل» ایجاد کرده تا از حملات حزب‌الله جلوگیری شود و تا زمان تحقق اهداف امنیتی، از این مناطق عقب‌نشینی نخواهد کرد.

این اظهارات همزمان با ادامه دور پنجم مذاکرات غیرمستقیم میان اسرائیل و لبنان با میانجی‌گری آمریکا در واشینگتن مطرح شده است.

تاریخ
2026.06.25 / 00:25
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

دبیرکل ناتو: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای منطقه را ویران می‌کند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61