بالا

کاتز: هر دلار ورودی به ایران صرف گروه‌های نیابتی می‌شود

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
کاتز: هر دلار ورودی به ایران صرف گروه‌های نیابتی می‌شود

اسرائیل نباید به نتایج کنونی که در جنگ با ایران به دست آورده، بسنده کند.

به گزارش Axar.az، این سخنان را اسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل، بیان کرده است.

او افزود: رژیم ایران به جای سرمایه‌گذاری برای رفاه شهروندان خود، منابعش را صرف تروریسم می‌کند. هر دلاری که به تهران می‌رسد، به حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و دیگر گروه‌های نیابتی ایران منتقل می‌شود.

تاریخ
2026.06.25 / 18:52
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

حضور سوخو-۲۵های آذربایجان در رزمایش بین‌المللی «عقاب آناتولی ۲۰۲۶»

ایران در صدر فهرست کشورهای پرخطر از نظر شکنجه و خشونت حکومتی

آبلاردو د لا اسپریا رئیس‌جمهور کلمبیا شد

حضور بایراموف در کنفرانس بازسازی اوکراین در لهستان

حضور پزشکیان در مراسم سنتی عاشورای تبریز

۵۷ کشتی حامل ۱۱۰۰ دریانورد از تنگه هرمز گذشتند

آلمان سامانه پاتریوت را در ترکیه مستقر کرد

روبیو: با ایران به هر قیمتی توافق نمی‌کنیم

کره جنوبی برای نخستین بار گله پهپادی را منهدم کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61