بالا

آذربایجان به این کشور تسلیت گفت

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آذربایجان به این کشور تسلیت گفت

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان به دولت و ملت جمهوری دومینیکن تسلیت گفت.

Axar.az گزارش می دهد که این موضوع در حساب ۱۰-جو وزارت خارجه آذربایجان گزارش شده است.

در این بیانیه آمده است: "ما به دولت و مردم دومینیکن در رابطه با فروریختن ساختمان در سانتو دومینگو که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت تسلیت می گوییم. برای همه مجروحان این حادثه غم انگیز آرزوی بهبودی عاجل داریم."

تاریخ
2025.04.09 / 21:38
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

سنا مسیر اقدام ترامپ علیه ایران را هموار کرد

نتانیاهو: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم

تابستان داغ و خاموشی‌های گسترده؛ بحران برق و آب در شهرهای ایران

بزرگ‌ترین رزمایش بین‌المللی دریایی جهان آغاز شد

روبیو: توقف حمایت ایران از نیروهای نیابتی شرط اصلی تفاهم با آمریکاست

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61