بالا

تهران می‌خواهد زمان بخرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
تهران می‌خواهد زمان بخرد

هدف تهران یا احیای توافقی شبیه به برجام، یا کشاندن مذاکرات به روندی فرسایشی که در نهایت مانع تحریم‌های بیشتر و حمله نظامی شود، است.

به گزارش Axar.az، مجله اسپکتیتور در مطلبی درباره مذاکرات آمریکا و ایران چنین نوشت.

این مجله افزود با پایان دور اول گفت‌وگو، موضع جمهوری اسلامی روشن‌تر شده: تهران می‌خواهد زمان بخرد و از هرگونه امتیاز غیرقابل بازگشت خودداری کند.برای حکومت ایران، زمان کلیدی‌ترین سرمایه است.

اسپکتیتور اضافه کرد پس از ضربات سخت به گروه‌های نیابتی ایران از اکتبر ۲۰۲۳ به این‌سو—از جمله تلفات سنگین حماس، تضعیف جهاد اسلامی و کشته شدن حسن نصرالله—تهران به یک دوره سکون برای بازسازی توان،‌ تسلیح و سازماندهی مجدد نیرو نیاز دارد.

تاریخ
2025.04.15 / 11:05
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

پسکوف به مکرون: شما سخنگوی واشینگتن نیستید

استقبال جوزف عون از طرح فرانسه و ایتالیا برای جایگزینی یونیفیل

جی‌دی ونس: کانال مشترک ایران و آمریکا در دوحه فعال می‌شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61