بالا

جنایت علیه محیط زیست آذربایجان

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
جنایت علیه محیط زیست آذربایجان

جنگل‌بانی اردبیل ۱۶۱ نهال گردو را قطع کرد.

به گزارش Axar.az، تصاویری که کاربران شبکه‌های اجتماعی روز پنجشنبه یکم خرداد در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد، ماموران اداره جنگلبانی شهرستان گرمی، ۱۶۱ اصله نهال گردو را به‌دلیل «تغییر کاربری غیرمجاز» در بخش انگوت قطع کردند.

اقدامی که باعث شکایت و اعتراض شدید مالک زمین مواجه شده است. مالک زمین با ارائه سند رسمی از این اقدام جنگل‌بانی اردبیل شکایت کرده است.

این رویداد با واکنش‌های گسترده فعالان محیط زیست و مردم محلی آن منطقه روبه‌رو شده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام را «جنایت علیه محیط زیست» توصیف کردند.

مسئولان اداره منابع طبیعی اردبیل درباره این اقدام گفتند: «هدف از این اقدام جلوگیری از تعرض به اراضی مرتعی بوده، اما ابهام درباره مالکیت قانونی زمین، این پرونده را به موضوعی پرحاشیه تبدیل کرده است».

تاریخ
2025.05.23 / 16:37
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

پسکوف به مکرون: شما سخنگوی واشینگتن نیستید

استقبال جوزف عون از طرح فرانسه و ایتالیا برای جایگزینی یونیفیل

جی‌دی ونس: کانال مشترک ایران و آمریکا در دوحه فعال می‌شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61