بالا

ایران هرگز نباید به بمب هسته‌ای دست یابد - لاین

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ایران هرگز نباید به بمب هسته‌ای دست یابد - لاین

تهران هرگز نباید به بمب هسته‌ای دست یابد.

به گزارش Axar.az، این گفته توسط اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، بیان شده است.

لین گفت: «در زمانی که تنش‌ها در خاورمیانه به اوج جدیدی رسیده است، ثبات باید در اولویت باشد. و احترام به قوانین بین‌المللی ضروری است. اکنون زمان آن است که به دنبال یک راه‌حل دیپلماتیک معتبر برای ایران باشیم. میز مذاکره تنها مکان برای پایان دادن به این بحران است.»

تاریخ
2025.06.22 / 19:26
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61