بالا

آذربایجان به ایالات متحده تسلیت گفت

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آذربایجان به ایالات متحده تسلیت گفت

وزارت امور خارجه آذربایجان مراتب تسلیت خود را به خاطر کشته شدن افرادی بر اثر سیل در ایالت تگزاس آمریکا ابراز کرده است.

به گزارش Axar.az، این مطلب در حساب کاربری ایکس این وزارتخانه نوشته شده است.

در این پست آمده است: «ما از تعداد زیاد کشته‌ها و زخمی‌های ناشی از سیل که مرکز ایالت تگزاس آمریکا را درنوردید، عمیقاً متاسفیم. ما مراتب تسلیت صمیمانه خود را به دولت آمریکا و همه آسیب‌دیدگان این فاجعه ابراز می‌کنیم.»

لازم به ذکر است که ۵۰ نفر در اثر سیل در تگزاس جان خود را از دست داده‌اند.

تاریخ
2025.07.06 / 18:29
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

سنا مسیر اقدام ترامپ علیه ایران را هموار کرد

نتانیاهو: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم

تابستان داغ و خاموشی‌های گسترده؛ بحران برق و آب در شهرهای ایران

بزرگ‌ترین رزمایش بین‌المللی دریایی جهان آغاز شد

روبیو: توقف حمایت ایران از نیروهای نیابتی شرط اصلی تفاهم با آمریکاست

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61