بالا

محرومیت بیرانوند به نفع مرکز!

صفحه نخست ورزش
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
محرومیت بیرانوند به نفع مرکز!

با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور، در پی شکایت باشگاه پرسپولیس بابت فسخ یک طرفه قرارداد، به مدت چهار ماه از حضور در فوتبال محروم شد، البته فقط از مسابقات باشگاهی!

به گزارش Axar.az، بیرانوند و باشگاه تراکتور در مجموع به پرداخت ۲۷.۴ میلیارد تومان به پرسپولیس محکوم شدند.

پیش‌تر کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بیرانوند را به چهار ماه محرومیت تعلیقی (به مدت یک سال) و پرداخت ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان غرامت به باشگاه پرسپولیس ( به میزان قرارداد بیرانوند با پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم) محکوم کرده بود که این جریمه مالی به‌صورت تضامنی شامل باشگاه تراکتور نیز شد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با استناد به قرارداد ۳۵ میلیارد تومانی بیرانوند با تراکتور برای فصل گذشته و لحاظ کردن میانگین این دو عدد، بیرانوند را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان محکوم کرد.

کمیته استیناف با تکیه بر فاصله یک ماهه بین فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و امضای قرارداد با تراکتور، درخواست باشگاه پرسپولیس برای محرومیت تراکتور از دو پنجره نقل و انتقالات به اتهام تحریک بازیکن را رد کرد.

لازم به یادآوری است شکایت‌های باشگاه تراکتور علیه تیم‌های مرکز یا به نتیجه نرسیده است و یا هیچگاه به نفع باشگاه تراکتور تمام نشده است.

تاریخ
2025.08.02 / 19:48
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

طارمی: فیفا به وعده‌هایش عمل نکرد

هیجان در شب پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶

لغو برخی محدودیت‌ها برای سفر تیم ملی فوتبال ایران به آمریکا

بیرانوند ستاره میدان شد؛ بهترین بازیکن دیدار ایران و بلژیک

خودروی پورشه سردار آزمون توقیف شد

جام جهانی ۲۰۲۶: هیجان فوتبال منجر به مرگ شد

کاراته‌کار همدانی سوم جهان شد

حکم زندان دو ورزشکار ایرانی در کره جنوبی تایید شد

هشدار وزیر ورزش ایران، احتمال توقف بازی در جام جهانی

بلیت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ برای هواداران ایران لغو شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61