اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است
16:23
| صفحه نخست دنیا |
|
نخستین آزمایش گنبد طلایی برای آمریکا با موفقیت کامل به پایان رسید.
به گزارش Axar.az، پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا این خبر را اعلام کرد.
هگست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فناوری پیشرفته انرژی هدایتشده به کار گرفته شد و سامانه "انهدام خودکار پویای دفاعی" به شکلی بینقص و خودکار، مجموعهای از تهدیدهای ورودی را شناسایی، هدفگیری و منهدم کرد. این آزمایش طبق برنامه اجرا شد و بهصورت پویا هر تهدیدی را شکست داد.»
آقای هگست این آزمایش را یک «نقطهعطف تاریخی» خواند و تأکید کرد که پرزیدنت ترامپ در حال تبدیل چشمانداز «ابتکار دفاع راهبردی» رئیسجمهور ریگان به واقعیت است.
|
تاریخ
2026.06.24 / 15:05
|
نویسنده
Axar.az
|