بالا

ارسال موشک‌های بالستیک به نیروی نیابتی ایران برای اولین بار

صفحه نخست دنیا
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ارسال موشک‌های بالستیک به نیروی نیابتی ایران برای اولین بار

ایران برای اولین بار موشک‌های دوربرد به نیروهای پروکسی خود در عراق ارسال کرده است.

به گزارش Axar.az، این مطلب توسط روزنامه "تایمز" و به نقل از سازمان‌های اطلاعاتی منطقه منتشر شده است.

در این گزارش آمده است: "انتقال سلاح‌ها توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران سازماندهی شده است. دو نوع دیگر موشک، موشک‌های بالستیک قدس-۳۵۱ و جمال-۶۹ نیز هفته گذشته از طریق قاچاق به عراق منتقل شدند. برخی از موشک‌ها قادر به رسیدن به اهداف در اروپا هستند."

تاریخ
2025.04.09 / 15:01
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مجلس سنای آمریکا قطعنامه توقف جنگ با ایران را تصویب کرد

کپلر: عبور ۳۶ کشتی از تنگه هرمز در نخستین روز تابستان

سه کشته‌ در تیراندازی در مونترال کانادا

نتانیاهو: جنگ ما با ایران هنوز پایان نیافته است

انتقاد دوباره ترامپ از ناتو به خاطر عدم همراهی علیه ایران

دور تازه مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن

کی‌یر استرامر از نخست وزیری بریتانیا کناره‌گیری کرد

نتانیاهو: شرایط را برای سرنگونی جمهوری اسلامی فراهم کرده‌ایم

نظرسنجی: آلمانی‌ها از مشارکت در تامین امنیت تنگه هرمز حمایت می‌کنند

تنش دیپلماتیک بین آمریکا و ایتالیا

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61