بالا

۲۰ هزار استاد دانشگاه در ایران انتظار در دسترسی به اینترنت

صفحه نخست سیاست
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
۲۰ هزار استاد دانشگاه در ایران انتظار در دسترسی به اینترنت

برای بهبود دسترسی به اینترنت در واحدهای دانشگاهی، مجوزهای آی‌پی برای ۲۴۵۰ واحد دانشگاهی دریافت شده است تا استادان و دانشجویان بتوانند در داخل دانشگاه به اینترنت متصل شوند.

به گزارش Axar.az، بیژن رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد، این خبر را اعلام کرد.

او در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا همچنین گفت که درخواست تأمین اینترنت برای حدود ۲۰ هزار عضو هیئت علمی ارائه شده و دانشگاه در انتظار تأیید نهایی این موضوع است.

به گفته رنجبر، این اقدامات "با هدف تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و تسهیل دسترسی به منابع دیجیتال برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان انجام می‌شود و امید است که رضایت کاربران در دانشگاه افزایش یابد".

در همین حال تداوم قطع اینترنت، اثرات منفی آن بر زندگی مردم و به‌خصوص تبعیضی که تحت عنوان "اینترنت پرو" در حق بخش بزرگی از جامعه اعمال می‌‌شود، بحث داغ روز در ایران است.

تاریخ
2026.05.11 / 17:07
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ابهام در زمان امضای توافق ایران و آمریکا

اژه‌ای: همگان بدانند ما به آمریکایی‌ها مطلقا اعتمادی نداریم

سپاه پاسداران هنوز با توافق اولیه ترامپ موافقت نکرده است

پزشکیان: بخشی از اختلاف‌ها فعلاً نباید مطرح شود

توماج صالحی: آزادی از مسیر قربانی کردن مردم نمی‌گذرد

ژوزف عون: ایران برای منافع خودش کشور ما را قربانی نکند

تلاش برای استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وصل مجدد اینترنت

وخامت اوضاع جسمی میرحسین موسوی

پاشینیان: برای عادی‌سازی روابط با آذربایجان و ترکیه تلاش می‌کنیم

روبیو: وجود یک دولت شکست‌خورده تهدیدی برای آمریکاست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61