بالا

هرتسوگ: ایران به‌دنبال ایجاد حلقه محاصره در اطراف اسرائیل است

صفحه نخست سیاست
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
هرتسوگ: ایران به‌دنبال ایجاد حلقه محاصره در اطراف اسرائیل است

ایران در تلاش است با نیروهای نیابتی خود در اطراف اسرائیل حلقه محاصره ایجاد کند.

به گزارش Axar.az، اسحاق هرتسوگ، رئیس‌جمهور اسرائیل روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، در دیدار با دیوید لمی که در نخستین سفر خارجی در مقام وزیر خارجه بریتانیا، به اورشلیم و کرانه باختری سفر کرده، این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت: «اسرائیل با این امپراتوری شیطانی که می‌خواهد ثبات جهان را مختل کند و به سوی دستیابی به بمب گام‌های شتابان برمی‌دارد و تجارت جهانی را تضعیف می‌کند، می‌جنگد».

به گفته او، اسرائیل «ملتی است که به‌دنبال صلح بوده» و معتقد است که «باید با همسایگان به صلح برسد».

لازم به ذکر است که اسرائیل از دولت‎‌های محافظه‌کار بریتانیا که تا پیش از انتخابات دو هفته پیش آن کشور قدرت را در دست داشتند، خواسته بود که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی قرار دهد.

وزیر خارجه اسرائیل اما گفته است که تنها راه درک تغییر در پی انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری ایران، تروریستی نامیدن سپاه پاسداران و افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی است.

تاریخ
2024.07.15 / 17:41
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

تعویق مذاکرات تهران و واشنگتن؛ وزیر کشور پاکستان عازم ایران شد

توافق ترامپ با ایران به ضرر نتانیاهو تمام شد

ابهام در زمان امضای توافق ایران و آمریکا

اژه‌ای: همگان بدانند ما به آمریکایی‌ها مطلقا اعتمادی نداریم

سپاه پاسداران هنوز با توافق اولیه ترامپ موافقت نکرده است

پزشکیان: بخشی از اختلاف‌ها فعلاً نباید مطرح شود

توماج صالحی: آزادی از مسیر قربانی کردن مردم نمی‌گذرد

ژوزف عون: ایران برای منافع خودش کشور ما را قربانی نکند

تلاش برای استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وصل مجدد اینترنت

وخامت اوضاع جسمی میرحسین موسوی

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61