بالا

تاسیسات هسته ای ایران باید ضربه بخورد-نخست وزیر پیشین اسرائیل

صفحه نخست سیاست
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
تاسیسات هسته ای ایران باید ضربه بخورد-نخست وزیر پیشین اسرائیل

اکنون برای سرنگونی ایران، تاسیسات هسته ای، رهبران دولت و منافع اقتصادی اصلی تهران باید هدف قرار گیرند.

به گزارش Axar.az، نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین اسرائیل این را گفت.

"ایران بیش از ۳۰ سال است که اسرائیل را هدف گرفته است. اسرائیل را با سلاح ها و نیروهای نیابتی خود از جمله حماس، حزب الله و جهاد اسلامی محاصره کرده است. اسرائیل باید به تاسیسات هسته ای ایران و رهبران جمهوری اسلامی حمله کند و منافع اصلی اقتصادی دولت ایران را هدف قرار داده و فلج کند." نفتالی بنت گفت.

تاریخ
2024.10.06 / 20:05
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

موج تازه احضار دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر

علی بابایی، زندانی سیاسی تُرک همچنان در انفرادی است

نقشه مشترک مسقط و تهران برای وضع تعرفه در تنگه هرمز

لاوروف: اظهارات مارکو روبیو ابهام‌برانگیز است

تعویق مذاکرات تهران و واشنگتن؛ وزیر کشور پاکستان عازم ایران شد

توافق ترامپ با ایران به ضرر نتانیاهو تمام شد

ابهام در زمان امضای توافق ایران و آمریکا

اژه‌ای: همگان بدانند ما به آمریکایی‌ها مطلقا اعتمادی نداریم

سپاه پاسداران هنوز با توافق اولیه ترامپ موافقت نکرده است

پزشکیان: بخشی از اختلاف‌ها فعلاً نباید مطرح شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61