بالا

وزرای خارجه آلمان و فرانسه در دمشق هستند

صفحه نخست سیاست
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
وزرای خارجه آلمان و فرانسه در دمشق هستند

آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان، به همراه همتای فرانسوی خود ژان-نوئل بارو در پایتخت سوریه، دمشق، حضور دارند.

به گزارش Axar.az، این خبر را نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امنیتی، کایا کالاس، در حساب خود در شبکه اجتماعی “X” منتشر کرده است.

تأکید شده است که وزرای خارجه نماینده اتحادیه اروپا هستند. کایا کالاس پیام خود را به دولت جدید سوریه چنین اعلام کرد:

“احترام به اصول مورد توافق با بازیگران منطقه‌ای و تضمین حمایت از تمامی غیرنظامیان و اقلیت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.”

تاریخ
2025.01.03 / 16:57
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

موج تازه احضار دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر

علی بابایی، زندانی سیاسی تُرک همچنان در انفرادی است

نقشه مشترک مسقط و تهران برای وضع تعرفه در تنگه هرمز

لاوروف: اظهارات مارکو روبیو ابهام‌برانگیز است

تعویق مذاکرات تهران و واشنگتن؛ وزیر کشور پاکستان عازم ایران شد

توافق ترامپ با ایران به ضرر نتانیاهو تمام شد

ابهام در زمان امضای توافق ایران و آمریکا

اژه‌ای: همگان بدانند ما به آمریکایی‌ها مطلقا اعتمادی نداریم

سپاه پاسداران هنوز با توافق اولیه ترامپ موافقت نکرده است

پزشکیان: بخشی از اختلاف‌ها فعلاً نباید مطرح شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61