بالا

درگیری های مسلحانه با ماموران رژیم در منطقه قشقایی یورد!

صفحه نخست جامعه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
درگیری های مسلحانه با ماموران رژیم در منطقه قشقایی یورد!

فردی برای تظلم و مقابله با زورگویی های دولتی، به اداره آب فراشبند حمله مسلحانه نموده و تعدادی را به رگبار بست و سپس متواری شد .

به گزارش Axar.az، در این باره قایی نیوز به نقل از ‏منابع محلی از کشته شدن یک فرد گزارش داده است.

‏بر اساس این گزارش، فرد مسلح در ادامه با ماموران نیروی انتظامی که به تعقیب وی پرداخته بود در منطقه هنگام فیروزآباد درگیر شده و تعدادی از مزدوران حکومتی را زخمی نموده است.

‏بنا بر برخی گزارشات، ضارب از کشاورزان قشقایی بوده و هنوز متواری است.

هنوز در مورد این حادثه و ابعاد آن اطلاعات دقیقی به دست نیامده است.

تاریخ
2023.09.28 / 14:13
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

سالانه ۲۰هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند

زمان برگزاری امتحانات نهایی به تعویق افتاد

خستگی از جنگ و نگرانی از آینده؛ روایت مردم از بحران جدید

تنش در زندان تبریز، فعال سیاسی به بند ویژه منتقل شد

کشت خشخاش در ایران ۲۴۶ درصد افزایش یافته

۵۰ هزار طلبه بدون آموزش وارد مدارس شدند

اعلام وصول طرح سه‌فوریتی مدیریت تنگه هرمز در مجلس ایران

قطع اینترنت در ایران وارد هفتادوسومین روز متوالی شد

پیش‌نماز مسجدی در نیویورک، به اتهام آزار جنسی بازداشت شد

زن جوان سقزی در آتش اختلافات خانوادگی سوخت

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61