بالا

خوداتیان: همگام‌سازی سامانه‌های انرژی باکو، آنکارا و ایروان ممکن است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
خوداتیان: همگام‌سازی سامانه‌های انرژی باکو، آنکارا و ایروان ممکن است

همگام‌سازی سامانه‌های انرژی ارمنستان با ترکیه، جمهوری آذربایجان، ایران و گرجستان امکان‌پذیر است.

به گزارش Axar.az، داوید خوداتیان، وزیر اداره امور سرزمینی و زیرساخت‌های ارمنستان، این موضوع را اعلام کرده است.

او گفت: «این امر از نظر تجاری نیز، به‌ویژه در زمینه واردات و صادرات برق، اهمیت دارد و پایداری کل سامانه انرژی را تضمین می‌کند. در حال حاضر هیچ مانع فنی برای این کار وجود ندارد، اما زمان‌بندی نهایی هنوز مشخص نشده است.»

تاریخ
2026.02.03 / 18:54
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

فرانسه: رفع تحریم‌های ایران بدون موافقت اروپا ممکن نیست

اردوغان: از روند صلح ایران و آمریکا حمایت می‌کنیم

ترامپ: ایران با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت کرده است

۶ واگن کود روسی از خاک آذربایجان به ارمنستان ترانزیت می‌شود

قالیباف برای دیدار با سلطان عمان راهی مسقط شد

مارکو روبیو به کشورهای خلیج فارس سفر خواهد کرد

جی‌دی ونس: تنش‌های اسرائیل و حزب‌الله شبیه «مرغ و تخم‌مرغ» است

نتانیاهو: ارتش اسرائیل در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارد

پول‌های آزادشده ایران نباید صرف «فعالیت‌های تروریستی» شود

آمریکا مجوز موقت تجارت نفت ایران را صادر کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61