بالا

اسلام‌آباد، کانون دیپلماسی منطقه‌ای، نشست چهارجانبه برای مهار بحران ایران

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اسلام‌آباد، کانون دیپلماسی منطقه‌ای، نشست چهارجانبه برای مهار بحران ایران

وزیران امور خارجه ترکیه، مصر و عربستان سعودی در تاریخ ۳۰ مارس در اسلام‌آباد برای بررسی تحولات منطقه‌ای، از جمله جنگ اسرائیل/آمریکا و ایران، در یک نشست چهارجانبه گرد هم خواهند آمد.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های پاکستانی در این باره اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

این دیدار میان نمایندگان چهار کشور، برای نخستین بار از زمان آغاز جنگ ایالات متحده و اسرائیل علیه ایران برگزار می‌شود.
شایان ذکر است که در حال حاضر، پاکستان به عنوان میانجی اصلی میان آمریکا و ایران نقش‌آفرینی می‌کند.

تاریخ
2026.03.28 / 17:16
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بخشایش: جاسوس در حلقه نزدیک خامنه‌ای نفوذ کرده بود

سقوط بالگرد در عربستان؛ ۱۴ نفر جان باختند

کاتس: امنیت شمال اسرائیل بدون خلع سلاح حزب‌الله ممکن نیست

والتز: صبر ترامپ ابدی نیست؛ ایران اشتباه نکند

دولت دانمارک ممنوعیت اذان را بار دیگر بررسی می‌کند

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61