بالا

اکسیوس: ونس صبح سه‌شنبه راهی اسلام‌آباد می‌شود

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اکسیوس: ونس صبح سه‌شنبه راهی اسلام‌آباد می‌شود

در ساعات پایانی آتش‌بس؛ ونس صبح سه‌شنبه برای مذاکره با ایران راهی اسلام‌آباد می‌شود.

به گزارش Axar.az، اکسیوس به نقل از سه منبع آگاه، در اینباره خبر داد.

در این گزارش آمده است، انتظار می‌رود جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا تا صبح روز سه‌شنبه برای شرکت در دور دوم مذاکرات با ایران با هدف دستیابی به توافقی برای پایان جنگ راهی اسلام‌آباد پاکستان شود.

بنابر این گزارش، آقای ونس در حالی وارد پاکستان خواهد شد که تنها ساعاتی به پایان مهلت دو هفته‌ای آتش‌بس میان آمریکا و ایران باقی مانده است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تاکنون بارها تهدید کرده است که اگر توافقی حاصل نشود، آمریکا حملات به ایران را از سر خواهد گرفت و نیروگاه‌های برق و پل‌ها را بمباران خواهد کرد.

تاریخ
2026.04.21 / 10:10
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

سنا مسیر اقدام ترامپ علیه ایران را هموار کرد

نتانیاهو: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان می‌مانیم

تابستان داغ و خاموشی‌های گسترده؛ بحران برق و آب در شهرهای ایران

بزرگ‌ترین رزمایش بین‌المللی دریایی جهان آغاز شد

روبیو: توقف حمایت ایران از نیروهای نیابتی شرط اصلی تفاهم با آمریکاست

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61