بالا

رایزنی قطر و مصر درباره آتش‌بس ایران و آمریکا

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
رایزنی قطر و مصر درباره آتش‌بس ایران و آمریکا

وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با همتای مصری خود، آخرین تحولات منطقه و وضعیت آتش‌بس میان آمریکا و ایران را بررسی کرد.

به گزارش Axar.az، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در این گفتگو بر ضرورت واکنش مثبت تمامی طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگرانه برای تقویت ثبات منطقه تاکید نمود.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه قطر، دو طرف راهکارهای کاهش تنش و رسیدن به توافقی پایدار را که مانع از درگیری دوباره شود، مورد بحث قرار دادند.

نخست‌وزیر قطر خاطرنشان کرد که این رایزنی‌ها می‌تواند زمینه را برای حل ریشه‌ای بحران از طریق گفتگوهای مسالمت‌آمیز فراهم کند.

تلاش‌های دیپلماتیک دوحه و قاهره در حالی شدت یافته که منطقه در وضعیت حساس آتش‌بس به سر می‌برد.

تاریخ
2026.05.09 / 16:28
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مردان فکر می‌کنند از معیارهای سنتی مردانگی دور شده‌اند

طالبان پیامبر نو‌ظهور را بازداشت کرد

نیویورک تایمز: ۱۲ عضو کادر فنی تیم ملی ایران ویزای آمریکا نگرفتند

شبکه گاز ایران در تیررس "خشم اقتصادی" آمریکا

شرکت روسی: برنده انسداد تنگه هرمز، شرکت‌های آمریکایی هستند

جمهوری اسلامی زرادخانه شناور چینی را آزاد کرد

روزانه ۶۰۰ تماس مزاحم با اورژانس تهران

وزیر کشور پاکستان به تهران می‌آید

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی

رضایی: جنگ تمام نشود دریای سرخ،مدیترانه و اقیانوس هند را درگیر می‌کنیم

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61