بالا

چرا باید به اسم کسی که درآمد ندارد، ماشین آنچنانی وارد شود؟

صفحه نخست اقتصاد
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
چرا باید به اسم کسی که درآمد ندارد، ماشین آنچنانی وارد شود؟

پزشکیان در همایش ملی سامانه مودیان و صورتحساب الکترونیکی گفت : چرا باید به اسم کسی که درآمد ندارد ماشین آنچنانی وارد شود؟ این نشان می‌دهد از داده بی‌خبریم.

به گزارش Axar.az، ایران پرس نیوز در اینباره خبر منتشر کرد.

او در ادامه گفت: این همه بدهکار‌های بانکی و فرارهای مالیاتی به مدیریت داده‌ها بر می گردد.

تاریخ
2025.02.22 / 16:54
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ادامه اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها

روند کاهش بهای نفت همچنان ادامه دارد

قیمت نان در تهران رسما گران شد

قطع برق ۳۰ اداره دولتی در تهران

ایران: ۲۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران آزاد می‌شود

سقوط صادرات غیر نفتی ایران به چین

ادامه روند کاهش بهای نفت

عبور ۶ میلیون بشکه نفت عربستان از تنگه هرمز

روند کاهش قیمت ارز در ایران ادامه دارد

۶۰ درصد از مردم دیگر تحمل فشار اقتصادی ندارند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61