بالا

ایران: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام را خواهند چشید

صفحه نخست سیاست
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ایران: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام را خواهند چشید

در ادامه تهدیدهای مقام‌های جمهوری اسلامی علیه اسرائیل به خاطر کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران، فرمانده سپاه پاسداران گفت انتقام از اسرائیل متفاوت خواهد بود.

به گزارش Axar.az، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، شامگاه یکشنبه ۱۸ شهریور در یاسوج این موضوع را بیان کرده است.

وی گفت: "اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت".

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، حسین سلامی درباره اینکه انتقام از اسرائیل "کی، کجا و چگونه" خواهد بود گفت: «حتما متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود».

لازم به ذکر است که اسماعیل هنیه، از مقام‌های ارشد گروه افراطی حماس، بامداد دهم مرداد در تهران کشته شد.

تاریخ
2024.09.09 / 10:26
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

تعویق مذاکرات تهران و واشنگتن؛ وزیر کشور پاکستان عازم ایران شد

توافق ترامپ با ایران به ضرر نتانیاهو تمام شد

ابهام در زمان امضای توافق ایران و آمریکا

اژه‌ای: همگان بدانند ما به آمریکایی‌ها مطلقا اعتمادی نداریم

سپاه پاسداران هنوز با توافق اولیه ترامپ موافقت نکرده است

پزشکیان: بخشی از اختلاف‌ها فعلاً نباید مطرح شود

توماج صالحی: آزادی از مسیر قربانی کردن مردم نمی‌گذرد

ژوزف عون: ایران برای منافع خودش کشور ما را قربانی نکند

تلاش برای استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وصل مجدد اینترنت

وخامت اوضاع جسمی میرحسین موسوی

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61