بالا

امضای تفاهمنامه میان ایران و ارمنستان درخصوص پایش رود ارس

صفحه نخست جامعه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
امضای تفاهمنامه میان ایران و ارمنستان درخصوص پایش رود ارس

کشورهای ایران و ارمنستان که ادعا می کردند در آلودگی رود ارس نقشی ندارند، اخیرا در خصوص قطع ورود آلودگی به رود ارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش Axar.az، در پایان نشست کمیته مشترک فنی پایش آلودگی رود ارس، تفاهمنامه همکاری میان ایران و ارمنستان باهدف اجرای اقدامات برای قطع کامل ورود آلودگی به رود ارس به امضا مقامات دو کشور رسید.

سند مزبور با حضور مهدی سبحانی سفیر ایران و "هاکوپ سیمیدیان" وزیر محیط زیست ارمنستان، به امضای "ایرج حشمتی" معاون سازمان محیط زیست و "گابریلیان" معاون وزارت محیط زیست ارمنستان رسید.

هیات ایران به سرپرستی معاون سازمان محیط زیست ایران طی دو روز مذاکرات فشرده، با همتایان ارمنی خود در ایروان بر برنامه اقدامات اجرایی برای مهار ورود آلودگی ارس به توافق رسیدند.

تاریخ
2023.11.17 / 15:23
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

سالانه ۲۰هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند

زمان برگزاری امتحانات نهایی به تعویق افتاد

خستگی از جنگ و نگرانی از آینده؛ روایت مردم از بحران جدید

تنش در زندان تبریز، فعال سیاسی به بند ویژه منتقل شد

کشت خشخاش در ایران ۲۴۶ درصد افزایش یافته

۵۰ هزار طلبه بدون آموزش وارد مدارس شدند

اعلام وصول طرح سه‌فوریتی مدیریت تنگه هرمز در مجلس ایران

قطع اینترنت در ایران وارد هفتادوسومین روز متوالی شد

پیش‌نماز مسجدی در نیویورک، به اتهام آزار جنسی بازداشت شد

زن جوان سقزی در آتش اختلافات خانوادگی سوخت

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61