بالا

زمین های حاصلخیزباسمنج طعمه رهاسازی پسماندشرکت کلرپارس

صفحه نخست جامعه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زمین های حاصلخیزباسمنج طعمه رهاسازی پسماندشرکت کلرپارس

رهاسازی مایع‌های سمی و آلوده و پساب‌های صنعتی شرکت کلرپارس باعث شده زمین مناطق اطراف، آب‌های زیرزمینی، رودخانه‌ها و چشمه‌های نزدیک نیز آلوده شوند.

به گزارش Axar.az، خبرنگار یکی از سایت های محلی دراین باره گزارش داده است.

بر اساس این گزارش شرکت کلرپارس واقع در باسمنج، پساب‌ها و مایعات سمی و آلوده خود را به صورت خطرناک و آسیب‌زایی در نهرهای اطراف روستاها می‌ریزد.

رهاسازی این مایع‌های سمی و آلوده و پساب‌های صنعتی بدون انجام فرایند تصفیه، باعث شده زمین مناطق اطراف، آب‌های زیرزمینی، رودخانه‌ها و چشمه‌های نزدیک نیز آلوده شوند.

این رهاسازی غیراصولی پسماند در چند سال اخیر موجب آلودگی قنات‌ها و سفره‌های آب زیرزمینی و چاه‌های آب و فاضلاب استان که واقع در این منطقه شده و باعث زوال تدریجی زمین‌های کشاورزی این منطقه شده است.

تاریخ
2023.12.25 / 16:25
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

سالانه ۲۰هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند

زمان برگزاری امتحانات نهایی به تعویق افتاد

خستگی از جنگ و نگرانی از آینده؛ روایت مردم از بحران جدید

تنش در زندان تبریز، فعال سیاسی به بند ویژه منتقل شد

کشت خشخاش در ایران ۲۴۶ درصد افزایش یافته

۵۰ هزار طلبه بدون آموزش وارد مدارس شدند

اعلام وصول طرح سه‌فوریتی مدیریت تنگه هرمز در مجلس ایران

قطع اینترنت در ایران وارد هفتادوسومین روز متوالی شد

پیش‌نماز مسجدی در نیویورک، به اتهام آزار جنسی بازداشت شد

زن جوان سقزی در آتش اختلافات خانوادگی سوخت

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61