بالا

بازنشستگان مخابرات تجمع اعتراضی برگزار کردند - ویدیو

صفحه نخست اعتراضات
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بازنشستگان مخابرات تجمع اعتراضی برگزار کردند - ویدیو

بازنشستگان شرکت مخابرات در ادامه ناتوانی جمهوری اسلامی برای رسیدگی به خواسته‌های ایشان، در شهرهای مختلف کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش Axar.az، این تجمعات در شهر‌های مختلف ایران شکل گرفته است.

در این گزارش آمده است که این تجمعات دوشنبه ۱۵ بهمن در شهرهایی از جمله اهواز، ایلام، بیجار، تبریز، تهران، خرم‌آباد، زنجان، سنندج، شهرکرد، شیراز، کرمانشاه، مریوان و همدان، برگزار شده است.

بازنشستگان در این تجمعات به سیاست‌های «ستاد اجرایی فرمان امام» و «بنیاد تعاون سپاه پاسداران» که سهامداران عمده شرکت مخابرات هستند، اعتراض کردند. گروهی از بازنشستگان در تهران در تجمع خود شعارهایی چون «دشمن ما همین‌جاست/ دروغ می‌گن آمریکاست» سر دادند.

تاریخ
2025.02.03 / 17:47
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

انتقال دو فعال آذربایجانی به زندان تبریز برای اجرای حکم

اعتصاب زندانیان سیاسی در حمایت از مهرعلی‌بیگلو

دو نفر دیگر از معترضان دی‌ماه اعدام شدند

چهار متهم پرونده اکباتان به اعدام محکوم شدند

اعدام یکی دیگر از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۴

امروز سالگرد اعتراضات ۱ خرداد می‌باشد

گلشیفته فراهانی: از پا افتاده‌ام، انگار حیاتی در من نمانده است!

نگرانی خانواده یاشار تبریزی از احتمال اعدام او

دادستان کل ایران: اموال معترضان و اعتصاب‌کنندگان شناسایی می‌شود

موج بازداشت‌ها در ایران؛ مدارس یک استان تعطیل شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61