بالا

ایران و آمریکا چهار کارگروه مشترک تشکیل دادند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ایران و آمریکا چهار کارگروه مشترک تشکیل دادند

پس از برگزاری رایزنی‌های چهارجانبه در سوئیس، طرف‌ها بر سر تشکیل چهار کارگروه تخصصی به توافق رسیدند.

به گزارش Axar.az، کاظم غریب‌آبادی، معاون وزیر امور خارجه ایران، این خبر را اعلام کرد.

وی گفت این کارگروه‌ها با هدف بررسی و حل موضوعات مربوط به رفع تحریم‌ها، حل‌وفصل پرونده هسته‌ای، بازسازی و توسعه اقتصادی، و همچنین مسائل نظارتی و پایش توافقات تشکیل شده‌اند.

تاریخ
2026.06.23 / 10:37
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

آغاز اجرای توافق آزادسازی دارایی‌های ایران

ترامپ به اروپا: کمک نکنید، ما هم پشت شما را خالی می‌کنیم!

قالیباف: تنگه هرمز توسط ایران مدیریت خواهد شد

ترامپ: در صورت عدم پایبندی ایران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم

قالیباف: لبنان را رها نخواهیم کرد

فرانسه: رفع تحریم‌های ایران بدون موافقت اروپا ممکن نیست

اردوغان: از روند صلح ایران و آمریکا حمایت می‌کنیم

ترامپ: ایران با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت کرده است

۶ واگن کود روسی از خاک آذربایجان به ارمنستان ترانزیت می‌شود

قالیباف برای دیدار با سلطان عمان راهی مسقط شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61