استنرگارد: اوضاع خاورمیانه به شدت ملتهب است
17:21
| صفحه نخست اخبار روزانه |
|
تنها یک روز پس از امضای توافقنامه چارچوب میان اسرائیل و لبنان مبنی بر آغاز خروج مرحلهای نیروها، ارتش اسرائیل منطقه «نبطیه» در جنوب این کشور را هدف حمله قرار داد.
به گزارش Axar.az، خبرگزاری رسمی لبنان این خبر را اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش، این حمله توسط پهپادهای ارتش اسرائیل انجام شده است.
هنوز اطلاعاتی درباره تلفات احتمالی یا میزان خسارات این حمله منتشر نشده است.
|
تاریخ
2026.06.27 / 16:20
|
نویسنده
Axar.az
|