بالا

ژنرال آمریکایی: سامانه‌های پدافند هوایی به خاورمیانه منتقل شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ژنرال آمریکایی: سامانه‌های پدافند هوایی به خاورمیانه منتقل شد

در پی عملیات نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، ناتو مجبور شده است چند سامانه پدافند هوایی را از اروپا به خاورمیانه منتقل کند.

به گزارش Axar.az، این موضوع را الکسیوس گرینکویچ، فرمانده نیروهای مشترک ناتو در اروپا، در جریان جلسه استماع در سنای آمریکا اعلام کرده است.

او گفت:«برای محافظت از برخی متحدان ناتو، بخشی از سامانه‌های پدافند هوایی فرماندهی اروپا در منطقه مدیترانه شرقی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.»

گفتنی است پیش‌تر خبرگزاری یونهاپ نیز اعلام کرده بود که آمریکا برخی از سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در کره جنوبی را به خاورمیانه منتقل کرده است.

تاریخ
2026.03.13 / 11:22
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

فورد و جنرال موتورز به خط تولید موشک می‌روند

پیرترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت

بازدید علی‌اف و بردی‌محمداف از فضولی

آغاز اجرای توافق آزادسازی دارایی‌های ایران

ترامپ به اروپا: کمک نکنید، ما هم پشت شما را خالی می‌کنیم!

ایران و آمریکا چهار کارگروه مشترک تشکیل دادند

قالیباف: تنگه هرمز توسط ایران مدیریت خواهد شد

ترامپ: در صورت عدم پایبندی ایران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم

قالیباف: لبنان را رها نخواهیم کرد

فرانسه: رفع تحریم‌های ایران بدون موافقت اروپا ممکن نیست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61