بالا

حمله اسرائیل به مراکز وابسته به نیروی قدس در بیروت

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
حمله اسرائیل به مراکز وابسته به نیروی قدس در بیروت

نیروی هوایی ارتش اسرائیل روز گذشته چند مرکز فرماندهی وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در بیروت هدف قرار داده است.

به گزارش Axar.az، ارتش اسرائیل این خبر را اعلام کرد.

به گفته ارتش اسرائیل، این مراکز متعلق به شاخه لبنان نیروی قدس بوده که به‌عنوان رابط میان حزب‌الله و ایران عمل می‌کند و از تقویت توان نظامی حزب‌الله حمایت می‌کند.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد دو مرکز فرماندهی دیگر متعلق به گروه "جهاد اسلامی فلسطین" در پایتخت لبنان را هدف قرار داده است؛ مراکزی که به گفته این نهاد، برای تصمیم‌گیری و هماهنگی با حزب‌الله استفاده می‌شدند.

در همین حال، نیروی دریایی اسرائیل نیز از حمله به یک پایگاه دیده‌بانی حزب‌الله خبر داده است.

تاریخ
2026.04.04 / 23:49
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61